שיווק באינטרנט

 

שיווק באינטרנט הוא הערוץ העיקרי כיום להפצץ מסרים, בין אם מדובר על מסרים חדשותיים: באינטרנט תמיד ידווחו על תאונה, פיגוא או כל שערוריה אחרת לפני כל מדיה אחרת ובצורה יעילה, כולל תמונות ועדכונים לאורך היום. לאינטרנט יש סטאטוס של מקור ראשוני מהימן. לא רק חדשות אקטואליה ועסקים עוברים באינטרנט במהירות, גם מסרים שיווקים ומסחרים עוברים באינטרנט ומשלשלים מיליוני דולרים בשנה לכיסם של בעלי חברות אשר יודעים לנצל נכון את המדיה האינטרנטית או שיודעים איך להפעיל נכון ערוץ של שיווק באינטרנט.

 

שיווק באינטרנט - פרסום באנרים:

הערוץ של שיווק באינטרנט באמצעות פירסום בשטחי פירסום באתרי תוכן המרכזיים הוא מודל שמוכיח את הצמו לאורך השנים. שיווק באינטרנט עובד בערוץ המסורתי של רכישת שטחי פירסום באתרים הנהנים מתנועה ערה של גולשים. ככל שיש יותר גולשים אשר נמנים עם קהל היעד שהוגדר לצורך הקמפיין, כך שווה יותר לרכוש שטחי פירסום באתר זה. שיווק באינטרנט הוא כאמור מודל מהיר מאחר ומרגע הפירסום - יש חשיפה מאקסימאלית של גולשים וכאשר מדובר על באנרים עם מיני סייט או דפי נחיתה, ניתן להתחיל ללמדוד את הצלחת הקמפיין כבר לאחר כמה שעות.


שיווק באינטרנט - העברת מידע על בסיס קבוע באמצעות אתרי הבית:

אתר הבית הוא פלטפורמה מרכזית להעברת תכנים שיווקיים של כל חבר הוכל ארגון. אתר הבית הוא באחריות החברהוכל עוד אין פגיעה ישירה בקבוצת אזרחים או בלקוחות מתחרים, מותר לה לאותה חברה להפיץ באמצעות האתר אין סוף מסרים חיוביים, סופרלטיבים, על החברה, על עובדיה, על המוצרים ועל השירות הנהדר. שיווק באינטרנט באמצעות אתר הבית הוא לא רק זכות או המלצה הוא ממש חובה עבור כל חברה וחברה שכן אין מקום טוב יותר להתחיל בו מסע שיווק מאשר בבסיס האם - בבית.


שיווק באינטרנט - העברת מידע באמצעות שיתופי פעולה עם אתרים שונים ברשת:

שיווק באינטרנט מתבצע כיום גם באמצעות הערוץ של שיתופי פעולה בין חברות שונות ובין אתרים שונים. דוגמה לשיתוף פעולה: אתר של מספרת כלות אשר בעליו חוברים לאתר של מעצב שמלות כלה. החיבור של שני האתרים (לא איחוד אתרים אלא פירסום הדדי של כל אתר באתר של חברו) מאפשר בעצם לשני אתרים לחלוק קהל יעד משותף. כלומר כל מי שנכנסת לאתר של ספר כלות היא בוודאי כלה לעתיד ולכן היא בוודאי תתעניין לראות גם שמלות כלה ולהיפך. כך שאם לאתר אחד יש כיום חמישים גולשים פוטנציאלים ולאתר אחר יש גם חמישים גולשים, לשניהם ביחד יהיו מאה גולשים והם לא מתחרים כך שאינם גונבים הזדמנויות אחד מהשני אלא רק מקדמים.


שיווק באינטרנט - הפצת רעיונות ומסרים באמצעות המדיה החברתית:

מדיה חברתיות הן דרך הפצת מסרים מצויינת בעיקר בשנים האחרונות. יש יותר ויותר הענות למדיות החברתיות ולכן זו האופציה הנכונה לפעול בערוץ של שיווק באינטרנט. בין אם זה כתיבת בלוג, כתיבה לפורום או העברת מסרים באמצעות טוקבקים, שיווק באינטרנט בצורה סמויה או גלויה מאפשרת חשיפה מאקסימלית לרעיונות ומסרים בפרק זמן אפסי.